2010年8月29日星期日

不要在同一时间看太多书

昨天静茹发烧去看医生了 医生说他喉咙发炎 我又在那边加盐加醋 哈哈 在车的时候 妈咪讲静茹 医生给你在家是休息的不是给你出去走街的也不是给你叫一大班朋友来你家跳舞的 哈哈 很好笑因为是在讲她玩了之后就生病了 昨天德州晚上我加盐再煮过后味道也不错了 哈哈

今天没什么事发生 早上载哥哥去学校考试 然后回家冲下凉就出了 本来叫家雯一起去的 她说她不能出 算了咯 今天整个下午就在subang parade和empire度过 先在麦当劳吃东西先 然后开始每一间服装店都跑去走 看到很多很美的衣服 哈哈 其中有一间tangs 那边的衣服算是超美 价钱更是漂亮 看了就好 哈哈 然后在popular逗留了4个小时 哇塞 闷到很够力 最严重还是弄到头痛 我想走人的可是静茹在看着书 我就看书看到颠了  最后我买了一本karangan 他买了一本小说 看完书爸爸刚好打来 就这样回家了 之后我发烧了 可怜 都是看书弄到的
明天没有上学 还有两天休息 哈哈 明天去玩咯 我要去倒数 倒数国庆 希望有的去咯

偏爱-张芸京
我说过 我不闪躲 我非要这么做 讲不听 也偏要爱 更努力爱 让你明白
没有别条路能走 你决定要不要陪我 讲不听 偏爱 靠我感觉爱 等你的依赖 对你偏爱

不再联络-张芸京
就连 不爱 都那么辛苦 像干了又湿的衣服 被记忆的高温闷住 不舒服
再见 都吞吞吐吐 狠心 不再联络 似乎 是该寻找 最后的出路

cold as you-taylor swift
Oh, what a shame What a rainy ending given to a perfect day  So just walk away
No use defending words that you will never say And now that I'm sitting here thinking it through
I've never been anywhere cold as you

a place in this world-taylor swift
I'm alone, on my own and that's all I know I'll be strong, I'll be wrong oh but life goes on
I'm just a girl trying to find a place in This world

mine-taylor swift
I say can you believe it?As we're lying on a couch The moment I can see it Yes yes I can see it now
Do you remember we were sitting there about the water You put your arm around me for the first time
You made a rebel of a careless man's careful daughter You are the best thing that's ever been mine

没有评论: